Thursday 12 October 2017

Online Handel Med Morgan Stanley


Er dagligvarer den neste store driveren for global e-handel. Mer enn en tredjedel av nettkjøpere forventer å kjøpe sine dagligvarer online i 2016, ifølge Morgan Stanley Research, som satte scenen for hva som kunne være neste store mulighet for e-handel. Global eCommerce gjør dypere innbrudd på tvers av et bredt utvalg av produkter, men nettbutikk er satt til å være en av de største vinnerne i år. Rundt om i verden regner mer enn en tredjedel av nettkjøpere med å kjøpe dagligvarer over Internett i 201634 versus 21 i 2015 i henhold til en ny AlphaWise-undersøkelse fra Morgan Stanley Research. Gitt størrelsen på dagligvarebutikkens kategoriavslutning 675 milliarder i USA, er det enklere online dagligvare adopsjon som kan gi en videre vekstakselerasjon for e-handel, sier Brian Nowak, leder av internettanalytiker. Flere faktorer kan kjøre trenden. Vanligvis er flere kunder opptatt av å kjøpe online, inkludert en yngre, mer mobil generasjon av forbrukere. Mer spesifikt har boutique-nettbutikkene de siste årene vist at forretningsmodellen kan fungere, overvinne logistiske og forbrukeradferdsmessige barrierer og bygge troverdighet for kategorien som helhet. Nå har større tradisjonelle spillere kommet inn på arenaen, og tilbyr flere valg, tjenester og attraktive priser, alt innenfor kjente e-handelsopplevelser og forventninger til et enda større publikum. Gitt nettbutikkens lave markedsandel av det generelle dagligvarehandelen (rundt 2 i USA og 6 i europeiske markeder som Storbritannia, hvor det har blitt mer vanlige), gir det et betydelig potensial for vekst. Globalt, forventes Fresh Online Grocery Adoption å øke fra 21x25 til 34x25 i 2016 Survey spørsmål: Oppgi hvilken av de følgende produktkategorier du har kjøpt online de siste 12 månedene. Deretter angir du hvilke kategorier du kjøpte i butikken de siste 12 månedene som du nå forventer å kjøpe online de neste 12 månedene. Kilde: AlphaWise, Morgan Stanley Research USA kunne se den største rampen opp i online dagligvarer adopsjon, fra 8 i fjor til 26 i 2016 for fersk dagligvarer, noe som representerer den største forventede økningen av en hvilken som helst kategori i undersøkelsen. Morgan Stanley anslår at det totale amerikanske nettbutikkmarkedet kunne vokse med 26 milliarder i 2016, til over 42 milliarder kroner. Samlet sett taler denne spissen i forventet online dagligvarehandel til et skifte i måten forbrukere tenker på å handle for mat, legger Nowak til. Med bare rundt 2 markedsandeler i USA ser Nowak også rom for online dagligvarehandel å vokse, med større potensial for urbane markeder, nonperishable produkter og pick-up-at-store-tilbud. Også verdt å merke seg: Dagligvarer står for 19 forbruksutgifter, uten tvil den største av de e-handelskategorier som er undersøkt. I USA forventes nettbutikkinntrengning å øke fra 8x25 til 26x25 for friske matvarer, og 16x25 til 28x25 for pakket mat. Undersøkelsesspørsmål: Oppgi hvilken av de følgende kategoriene du har kjøpt online de siste 12 månedene. Deretter angir du hvilke kategorier du kjøpte i butikken de siste 12 månedene som du nå forventer å kjøpe online de neste 12 månedene. Kilde: AlphaWise, Morgan Stanley Research Vedtaket av online dagligvarer kan også få betydelig vekst på mange andre markeder, spesielt Tyskland, mens du fortsetter å lage innkjøp i Frankrike og Storbritannia, hvor online dagligvarer er allerede relativt vanlige, sier Edward Hill-Wood, leder av Europeisk internettforskning Imidlertid står det i fast voksende e-handelsmarkeder, for eksempel Kina, utfordringer mot større tilpasning, spesielt for fersk mat, på grunn av den langsomme utviklingen av leveringsinfrastrukturer og leveringsstandarder for kaldkjede, ifølge ledende internet analytiker i Kina. Robert Lin. Kjøpsintensjon for kjøpere foreslår raskere vedtak i store vestlige økonomier. Kilde: AlphaWise, Morgan Stanley Research Mobilstrategier spiller en voksende rolle i e-handel, spesielt i fremvoksende markeder, hvor nettilgang og e-handelstransaksjoner er avhengige av mobil i stedet for tradisjonell desktop-tilgang. Online kjøpmenn lærer å utnytte mobilen til å vokse adopsjon på viktige markeder, som India og Kina. For å være sikker, står online dagligvarer fremover for hindringer. Den største grunnen til at forbrukerne sitert for hvorfor de aldri har kjøpt dagligvarer på nettet, var deres preferanse for å plukke maten de ønsker seg. Med andre ord, å kjøpe mat, spesielt ferske produkter, forblir en taktil, personlig opplevelse. Men forbrukerne sa det samme om klær, sko og mange andre produkter som de nå kjøper gratis online. Toppårsaker til at forbrukerne aldri har kjøpt dagligvarer Online Survey spørsmål: Vennligst oppgi hvorfor du aldri har handlet for dagligvarer online. Kilde: AlphaWise, Morgan Stanley Research For mer Morgan Stanley Forskning om nettbutikk og e-handelstrender, spør din Morgan Stanley-representant eller en finansiell rådgiver for hele rapporten, AlphaWise eCommerce Survey: Her kommer online dagligvarehandel (4. januar 2016). I tillegg, flere av våre nyeste ideer. I oktober 2015 gjennomførte vi en nettundersøkelse av 10.000 forbrukere i 10 land. Undersøkelsen er representativ for 18 befolkningen etter kjønn, alder, geografi og inntekt i Australia, Frankrike, Tyskland, Japan, Russland, Storbritannia og USA. Respondenter i Brasil er en nasjonal prøve av nettbaserte forbrukere fra A, B, Amp C sosioøkonomiske klasser, og i Kina og India, er nettkonsumenter fra Tier 1 amp 2 byer med over gjennomsnittlig utdanning og inntekt. Byene dekket i Kina-undersøkelsen inkluderer Beijing, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen, Shenyang, Tianjin, Jinan, Chengdu, Xian, Nanjing, Hangzhou, Fuzhou, Wuhan og Changsha. Regioner som dekkes av Brasil-undersøkelsen, inkluderer Sudeste (48), Nordeste (22), Sul (18), Centro-Oeste (9) og Norte (4). I mars-april 2015 og i september-oktober 2014 gjennomførte vi en nettundersøkelse av 10.000 forbrukere i 10 land, og i 2012 gjennomførte vi en undersøkelse på nettet av 8000 forbrukere i åtte land. Vi presenterer sammenlignbare data der det er tilgjengelig. I denne rapporten refererer vi til oktober 2015-dataene som 4Q: 15, mars-april 2015-dataene som 1Q: 15, september-oktober 2014-dataene som 4Q: 14 og 2012-dataene som 2012.Morgan Stanley039s fortjeneste dobler på båndhandelstransaksjonen Av Olivia Oran og Sruthi Shankar nMorgan Stanleys fortjeneste doblet i fjerde kvartal som handelsaktivitet økte over Wall Street, og banken sa at det var på rette spor for å nå en rekke økonomiske mål fastsatt av administrerende direktør James Gorman. I forbindelse med innkjøp av inntekter på tirsdag utredet Morgan Stanley store gevinster i obligasjonshandel, et område hvor det lenge har slått seg. Banken rapporterte også sterkere inntekter i aksjehandel, hvor Morgan Stanley typisk er leder, og sa at det var nær å treffe mål for kostnadsreduksjon, verdiskapingsresultat og avkastning på egenkapital. Det er sikkert mer grunn til å være optimistisk når vi går inn i 2017 enn det var i begynnelsen av 2016, sa Gorman på en konferansesamtale med analytikere. Morgan Stanleys handelsresultater ekko de som JPMorgan Chase Co og Bank of America Corp i forrige uke, drevet av Donald Trumps overraskelsesvalgssjanse 8. november og amerikanske Federal Reserve-beslutningen om å øke et sentralt rentemål i midten av desember. Samlet sett steg Morgan Stanleys fortjeneste til 1,5 milliarder i fjerde kvartal fra 753 millioner året før. Resultat per aksje økte til 81 cent fra 39 cent, lett slått forventningene. Gjennomsnittlig analytikere hadde forventet et overskudd på 65 cent per aksje, ifølge Thomson Reuters IBES. Nettoomsetningen hoppet 17 prosent til 9 milliarder kroner, og slo gjennomsnittlig estimat på 8,5 milliarder kroner. Obligasjonshandelens inntekter økte til 1,5 milliarder i kvartalet fra 550 millioner i fjor, det nest høyeste nivået siden første kvartal 2015 i det som vanligvis er en saksom periode for virksomheten. Obligasjonshandelskampen kom etter en 25 prosent reduksjon i staben, og hjalp Morgan Stanley til å overstige Gormans 1 milliard-kvartals obligasjonshandelsinntekter for hele året. Med renter posisjonert for å stige ytterligere - noe som ville bede investorer om å skifte posisjoner igjen - Morgan Stanleys resultater burde ikke nødvendigvis bli sett på som fluke, sa Oppenheimer-analytikeren Chris Kotowski. Imidlertid slo banken finans sjef Jonathan Pruzan en forsiktig tone. Morgan Stanley vil ikke øke sitt kvartalsmål for virksomheten før det er klart at de siste inntektstrendene var bærekraftige, sa han. Det er tydelig optimisme der ute, men hvor lenge det holder er egentlig et spørsmål, da politiske og geopolitiske hendelser kan forandre stemningen veldig fort, sa Pruzan i et intervju. Morgan Stanleys aksjer var ned 3 prosent på 42,48 i ettermiddag handel, mer enn andre store cap banker hvis aksjer var bredt ned. Analytikere sa at mye av de positive inntjeningsnyhetene allerede var priset til Morgan Stanleys-aksjen, som hadde steget 28,5 prosent fra valget gjennom fredager i nærheten. Citigroups Keith Horowitz sa at investorer kanskje også hadde vært skuffet over at Morgan Stanley ledelsen holdt 2017 veiledning stabil. Mens obligasjonshandel var hoveddriveren til Morgan Stanleys inntektsslag, er det den mest volatile virksomheten på Wall Street, og store svingninger i omsetning er vanlige. Analytikere pekte på flere andre indikasjoner på at den sjette største amerikanske banken har en stadig sterkere økonomisk utvikling. Evercore ISI-analytiker Glenn Schorr markerte gevinster i investeringsbank, lavere utgifter og solide resultater i formueforvaltning. Morgan Stanley sa at det var på rette spor for å slå Gormans 1 milliard årlig kostnadsbesparende mål og sin 22 prosent rikdomsmargin er nær det 23 til 25 prosent rekkevidde målet har til å treffe neste år. Bankens avkastning på egenkapitalen var 8,7 prosent i kvartalet, kort av Gormans 9 til 11 prosent mål i slutten av 2017. Morgan Stanley-ledelsen føler seg fortsatt veldig bra om bankens evne til å slå målet, sa Pruzan. Citigroup Inc og Goldman Sachs Group Inc, Morgan Stanleys øverste rival, rapporterer resultater på onsdag. (Rapportering av Sruthi Shankar i Bengaluru og Olivia Oran i New York Skrift av Lauren Tara LaCapra Redigering av Nick Zieminski og Andrew Hay) SEC bøter Citigroup, Morgan Stanley over forex trading program nCitigroup Inc (CN) og Morgan Stanley (MS. N) hver ble enige om å betale mer enn 2,96 millioner for å avgjøre kostnader de mislikte investorer om et valutahandelprogram som de solgte, sa US Securities and Exchange Commission på tirsdag. SEC sa at sivil saken oppstod fra markedsføring av CitiFX Alpha til Morgan Stanley Smith Barney-kunder fra august 2010 til juli 2011, da Citigroup hadde en eierandel på 49 prosent i joint venture. I henhold til regulatoren har meglere ikke tilstrekkelig avslørt at investorer ville ta på seg mer innflytelse enn foreslått av programmene tidligere ytelses - og risikometri, som hadde vært brukt i markedsføringen. SEC sa også at meglere ikke klarte å avsløre markeringer belastet på handler. Noen av investorene hadde ingen erfaring med valutahandel, og forstod ikke noen grunnleggende opplysninger om det markedet, tilføyet regulatoren. Hverken banken innrømmet eller nektet forseelser i å bli enige om å bosette seg. Deres utbetalinger inkluderer hver en 2,25 millioner sivile bøter, pluss disgorged fortjeneste og interesse, sa SEC. Morgan Stanley kjøpte ut Citigroups stake i joint venture i juni 2013. (Rapportering av Jonathan Stempel i New York redigering av Tom Brown)

No comments:

Post a Comment