Thursday 26 October 2017

Gjennomsnittlig Pris Rettslige Avgifter Moving Huset


Kostnaden for å flytte advokater er nødvendig for å godkjenne alt papirarbeidet og for å sikre at salget er lovlig. Selv om du ikke trenger å ansette en advokat, kan det føre til problemer med å drive egen transport, og du kan komme inn i juridiske problemer hvis du ikke er helt sikker på hva du gjør. Noen advokater vil belaste deg et fast gebyr eller en prosentandel av salgsprisen, mens andre vil belaste etter klokken. Prøv å få et tilbud fra advokaten, eller hvis de tar betalt for timen, prøv å få dem til å anslå hvor mange timer de tror arbeidet vil ta. Hvis salget ditt er en standard, bør de fleste advokater kunne gi deg et rimelig nøyaktig sitat. Ekstra kostnader som Land Registry avgifter kan også legges på tilbudet. Prøv og bruk en advokat som du vet har et godt omdømme, ofte vil kjøpere og selgere bruke samme advokat. Å ha huset du ønsker å kjøpe undersøkt er ikke avgjørende, men det anbefales å finne ut nøyaktig hvilken stat huset er. Hvis du trenger å ta ut et boliglån, vil utlåner nesten alltid kreve at du gjennomfører en undersøkelse. Den type undersøkelsen du har gjort vil variere i hvor grundig de er en verdsettelse, er en grunnleggende overflateundersøkelse, mens en fullstendig strukturundersøkelse vil informere deg om husets strukturelle tilstand. Variasjonen i prisen er relativt liten, derfor er det alltid tilrådelig å gå til den fulle rapporten. Hvis det er store strukturelle problemer med huset, kan du spare mye penger i det lange løp. Noen boliglånsleverandører vil ofte ha egne undersøkere, og lar deg bruke dem til en nedsatt pris. Ellers vil en verdsettelse koste deg rundt 85, og en boligkonsulentrapport vil koste rundt 250. For å få en fullstendig strukturundersøkelse må du betale mellom 450 og 500. Disse prisene er basert på gjennomsnittlig størrelse hus, tydeligvis for mye større eiendommer disse sitatene vil øke, og reparasjonsforholdet som huset er inne i. Denne delen av flytting blir vanligvis stort sett overset til personen faktisk kommer til å bevege seg ut av huset. Når du forlater huset ditt, må du grundig rengjøre det, mange folk ender opp med å ansette profesjonelle rengjøringsmidler for å komme og rengjøre huset som år med smuss kan bygge opp til en ganske omfattende jobb. Når du flytter inn i ditt nye hus, kan du også rydde det huset, og mange velger igjen å bruke profesjonelle rengjøringsmidler for å spare tid, noe som ofte er begrenset i flyturen. I din avtale kan det også være generelle reparasjoner som du har lovet å gjøre til huset før du reiser. Disse kan noen ganger føre til større enn forventede regninger fra slike personer som rørleggere, elektrikere osv., Eller bare fra å erstatte dørhåndtak. Andre nyttige artikler Eiendomsveiledninger Eiendomsprosjekter Langt unna landet Ditt hjem er ditt slott Juridisk avgift-Fi-Fo-Fums dekket fra Huffs Puffs Off til markedet etter en drøm. Vær oppmerksom på at dette er en veldig grov guide. Spesifikke kostnader bør alltid søges før noen lovlige forpliktelser blir gjort. Det kan være andre kostnader du trenger å vurdere, for eksempel bygninger og innholdsforsikring, boliglånsavdrag for tidlig tilbakebetaling og arrangementskostnader og lagringskostnader. Dette er kun kostnader og ikke ta hensyn til innskudd du legger ned på ditt neste hjem. Merk at mva vanligvis betales på advokat og eiendomsmegler avgifter. DITT HJEM KAN VÆRE RISIKO OM DU IKKE OPPBLERER REPAYMENTER PÅ DITT FORRETNING ELLER EN ANNET GJELD SIKKERT PÅ DET Beklager, nettleseren din eller enheten er for gammel til å jobbe med dette nettstedet :( Bruk av informasjonskapsler Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg den beste opplevelsen Ved å bruke nettstedet vårt, godtar du at bruk av informasjonskapsler i henhold til våre Cookies er ufarlige filer som kan bidra til å forbedre opplevelsen. Cookies tillater nettsteder å svare på deg som person. Nettstedet kan skreddersy sin virksomhet til dine behov, liker og Misliker ved å samle og huske informasjon om dine preferanser. Hvor mye koster det å flytte huset? Her er kostnaden for å flytte huset - alt du trenger å vite om advokatsalærer, undersøkelser og frimerke. Tenk på flytting av hus. It8217 er viktig å vurdere den virkelige prisen av flyttehus og hva du skal budsjettere for. Ta en titt på vår grunnleggende veiledning og avslør alt du trenger å vite om advokatkostnader, transport, stempelavgift og landmålingskostnader. Dette er når du ansetter en advokat for å handle f eller deg når du kjøper eller selger en eiendom, og vil i gjennomsnitt koste mellom 500 og 1500 (inklusiv merverdiavgift på 20), avhengig av hvilken type eiendom du kjøper. De vil også utføre lokale søk, som vil koste deg mellom 250 og 300. Hvis du selger et hus samtidig, kan du kanskje forhandle en avtale med advokaten. Når du søker etter en advokat, går en personlig anbefaling langt. 8211 spør venner og familie om de kan sette deg i kontakt med et firma de likte god service fra. Hvis du selv søker en advokat selv, må du sørge for at de er akkreditert av advokatforetaket. Agents arbeid på provisjon, og du kan forvente at de skal ta mellom 1 til 3 av prisen på huset ditt (dette er kun betalt av selgere, ikke kjøpere). Husk å legge til 20 MVA på dette beløpet. Å velge en eneste agent vil redusere mengden provisjon du betaler, men kan begrense mengden personer som vil se huset ditt. MPU 01 Desktop MPU 01 Mobile Når det gjelder avgifter, belaster eiendomsmegler en prosentvis avgift, som kan være alt mellom 0,75 og 3 pluss mva av avtalt salgspris for hjemmet ditt, avhengig av hvilken type kontrakt du velger. For å spare penger velger enkelte selgere å annonsere sitt hjem gjennom uavhengige nettsteder, men du må sette arbeidet i deg selv og ordne visninger, og det vil være en liten avgift for å bli med på nettstedet. Ikke vær sjenert om forhandlingsavgifter, de fleste agenter er forberedt på å være fleksible. Stempelavgift er den skatt som skal betales til regjeringen for å endre dokumenter som spesifiserer hvem som eier en bestemt eiendom. Du må betale Stamp Duty Land Tax (SDLT) hvis du kjøper eiendom eller land over en viss pris i England, Wales og Nord-Irland. I dag er den nåværende SDLT-terskelen 125 000 for boligeiendommer (både frittstående og leieforhold og når man kjøper en eiendom gjennom en felles eierskapsordning), og på grunn av endringer annonsert i høstoppgaven, vil priser nå nå bare gjelde for den delen av eiendommen pris som faller innenfor hvert bånd. Here8217s en praktisk kalkulator fra Money Advice Service: Minimum eiendomspris: Maksimum eiendomspris: Stamp duty rate: 125,001 250,000 2 250,001 925,000 5 925,001 1,5 millioner 10 Over 1,5 millioner 12 For eksempel: Frimerke på en 300.000 eiendom vil være 5000 8211 Skattesatsen er 1,7. Avhengig av boliglånet du går for, må du kanskje betale banken en verdsettelsesavgift for dem å vurdere hvor mye de er forberedt på å låne deg for eiendommen. Dette kan variere fra 150 til 1500, avhengig av ditt boliglånsprodukt. Før salget går gjennom, må du sjekke din eiendom av en landmåler. Dette flagger opp hvis det er noen strukturelle problemer med eiendommen. Du kan betale alt fra 250 til 600 pluss for ulike undersøkelser, som er forskjellige i detalj. Den mest grunnleggende 8211 og billigste 8211 kalles en tilstandsundersøkelse. Å betale for en god undersøkelse kan spare penger på reparasjoner lenger nedover linjen. Elektronisk overføringsgebyr Dette dekker kostnadene ved å flytte boliglånet fra banken til advokaten. Forvente å betale rundt 50 for dette. Når du bruker et flyttingsfirma, er det mange faktorer som vil påvirke den totale kostnaden, inkludert avstanden du flytter, årstid og mengden ting du har. Flyttingsfirmaer krever mer i helgene og i slutten av måneden. Følg disse tre gyldne reglene for å få den beste avtalen: Ideelt hjem nyhetsbrev Registrer deg på vårt nyhetsbrev for stil og innredning inspirasjon, hus turer, prosjektrådgivning og mer 1) Declutter ditt hjem Fjerning sitater er basert på volum, jo ​​mer du tar med deg jo mer betaler du. Vær brutal 8211 hvis du har brukt noe i de siste to årene, er det usannsynlig at du vil gjøre det i fremtiden. 2) Bestill så tidlig som du kan Leverandører ofte betalt mer for sen bestilling som de vet at du har mindre rom for manøver. Bestill flytte tjenester i god tid, spesielt transport som den fullstendige prosessen kan ta mellom åtte og tolv uker fra det tidspunktet du instruerer en eiendomsassistent til ferdigstillelse. TOPP: Unngå fredager, spesielt før en bankferie, da disse er de dyreste dagene. Få tre sitater fra fjerningsfirmaer til den beste prisen, og bruk en som er medlem av British Association of Removers som de vil være forsikret for innholdet ditt og overholde sine strenge retningslinjer for praksis. DIY flyttinger vil selvsagt være billigere, men langt mer stressende og det er fortsatt leiekostnader og bensin å ta hensyn til.

No comments:

Post a Comment